Általános szerződési feltételek

1. Bevezetés

- Jelen általános szerződési feltételek a GIRONE s.r.o. (szolgáltató), mint a holokolo.hu webáruház üzemeltetője szolgáltatásaira, valamint az azokat igénybe vevő vásárlókra (felhasználókra) vonatkoznak.

- Kérjük, ha webáruházunk vásárlója szeretne lenni, figyelmesen olvassa el ezen dokumentumot, és csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha minden egyes pontjával egyetért, azokat magára nézve kötelezőnek tekinti. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

2. Az üzemeltető adatai:

Cégnév: Girone s.r.o.

Székhely: Za koníčkom 1-D, Pezinok 902 01, Slovenská republika

Adószám: 21 203 45 414

Azonosító szám: 50 490 001

Elérhetőségek: info@holokolo.hu, +36 1 2344097

A vásárló az Egyetértek az Általános Szerződési Feltételekkel mező jóváhagyásával megerősíti, hogy ezen dokumentum minden pontját elolvasta, tudomásul veszi, azokkal egyetért, magára nézve kötelezőnek tekinti.

  • Az Általános Szerződési Feltételek dokumentum az adásvételi szerződés részét képezi, mely akkor jön létre, mikor a vásárló által elküldött megrendelést a szolgáltató e-mailben megerősíti.
  • A megrendelést megerősítő e-mail a hatályos jogszabályoknak megfelelően 48 órán belül megérkezik, ellenkező esetben a vásárló mentesül a szerződéses kötelezettségei alól.

  • A webáruházban feltüntetett termékek az általános kínálat részét képezik, így nem garantált, hogy a megrendelt termék(ek) a rendelés pillanatában éppen készleten van(nak). Ha a megrendelt termék nincs készleten a rendelés pillanatában, akkor a vásárlót azonnal értesítjük telefonon vagy e-mailben. 

  • A weboldalon a bruttó árak vannak feltüntetve. (Az árak tehát ÁFA-val értendők.)

  • A szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az Általános Szerződési Feltételeket.

  • A szolgáltatóra érvényesek a hatályos magyar jogszabályok és törvények vonatkozó rendelkezései. Különös tekintettel a 2001. évi CVIII. törvényre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól, a 1992. évi LXIII. törvényre a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról, 17/1999. (II.5). Kormányrendeletre, stb.)

3. Vásárlás a webáruházban és a regisztráció

  1. A vásárlás a holokolo.hu webáruházban regisztrációval és anélkül is lehetséges.
  2. A megrendelés megfelelő teljesítése, valamint a megrendeléssel kapcsolatos információk továbbítása érdekében szükséges ismernünk a megrendelő nevét (esetleg a cég nevét, kapcsolattartó nevét és a cég azonosító számát), címét (számlázási és szállítási cím), telefonszámát, e-mail címét. Az adatok rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos törvény által meghatározott időszakra. A vásárlás/regisztráció során megadott adatokkal a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény előírásainak megfelelően járunk el.
  3. A vásárlás előtt a kiválasztott termékeket a (virtuális) kosárba kell helyezni. A kosárba helyezés még nem jelent vásárlási kötelezettséget. A kosárba tett termékek darabszáma, mérete módosítható, a kosárba helyezett termékek bármelyike törölhető.
  4. A kosárba tett termékeket a Pénztár gombra kattintva vásárolhatja meg. A Pénztár gombra kattintás még nem véglegesíti a megrendelését. Ekkor köteles megadni a szállítás és a kifizetés módját. Ezen kívül tanácsos ellenőrizni a megadott adatokat és a végleges árat, mely a szállítási díjjal együtt értendő.
  5. A megrendelés megerősítése után már nincs lehetőség az adatok módosítására. Amennyiben a megrendelés véglegesítése után hibát vél felfedezni, akkor mihamarabb keresse ügyfélszolgálatunkat, hogy a hibát javíthassuk, vagy a megrendelést törölhessük.
  6. A megrendelések munkanapokon 09:00 és 16:00 kerülnek feldolgozásra. A kézbesítési határidő a megrendelés beérkezésétől, banki átutalás esetén a vételár beérkezésétől számított 1-2 munkanap, kivéve, ha a webáruházban az adott termék mellett más szállítási időt tüntettünk fel.
  7. A szolgáltató fenntartja a jogot a megrendelés visszautasítására, de erre csak a vásárlóval történő egyeztetés után kerülhet sor. Ilyen esetben az előre kifizetett termékek vételárát a tájékoztatást követő 30 napon belül visszatéríti.
  8. A szolgáltató a hatályos jogszabályok értelmében köteles a megrendelés megérkezését 48 órán belül elektronikus úton visszaigazolni. Amennyiben ez nem történik meg, a vásárló mentesül a szerződési kötelezettségek alól. A visszaigazolás a webáruház szoftvere által automatikusan történik.

4. Fizetés

  1. A webáruházban megrendelt termékek kifizetése utánvéttel és banki átutalással lehetséges.
  2. Utánvétes megrendelés esetén a vásárló a megrendelt terméket kézbesítéskor a futárnak készpénzben köteles kifizetni.
  3. Banki átutalás esetén az összeget a megadott számlaszámra köteles küldeni. A megrendelését az összeg beérkezése után dolgozzuk fel. Ha a megrendelés megerősítésétől számított 5 napon belül a vételár nem érkezik meg a megadott bankszámlára, a megrendelést törölhetjük. Ha a vásárló ezt a fizetési módot választja, a rendszer a vásárlónak automatikusan e-mailben elküldi az átutalási információkat.

5. Átutalási információk:

  1. Számlaszám (IBAN): IBAN: HU 50 1177 3377 0124 2397 0000 0000
  2. A megrendelésben tüntesse fel a megrendelő nevét és a megrendelés számát!

6. Szállítás és átvétel

A megrendelt termékeket futárszolgálat segítségével kézbesítjük a vásárlók által megadott szállítási címre. Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díja a vásárlót terheli.

7. Csere, reklamáció, elállás a vásárlástól

A termékre a kézbesítéstől számított 14 napig cseregaranciát vállalunk. A csere lehetséges ugyanolyan, de más méretű termékre, vagy más, de azonos értékű termék(ek)re. A vásárló a cserére szánt terméket köteles az eredeti csomagolásban, eredeti címkével ellátva visszajuttatni. A cserével kapcsolatos költségek a vásárlót terhelik. Miután a beérkezett árut ellenőriztük, a csereterméket azonnal küldjük a vásárló részére. Azokat a termékeket, melyek a csomagolás felbontása után nem értékesíthetők újként, valamint az árut, amely nem a feltételeinknek megfelelően érkezett vissza, nem vagyunk kötelesek kicserélni, hanem a vásárló költségén visszajuttatjuk.

8. A termékcsere menete a következő:

A vásárló a cserére szánt terméket köteles személyesen, postai úton vagy futárszolgálattal visszajuttatni a Csomagküldő.hu, ID 904 81 768 – holokolo.hu, Teve utca 60, 1139 Budapest címre. 

  1. Amennyiben a vásárló rendelésével kapcsolatban valamilyen gondot észlel, keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol mihamarabb igyekeznek megoldani a problémát, esetleg kijavítani a hibát a hatályos jogszabályoknak és törvényeknek megfelelően. (49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 3.§ (4), 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4.§ (2), PTK. 306. § (2) )

  2. Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:
    • Más méretű terméket kapott, mint amit rendelt - A termékcsere menetének megfelelően járjon el. A megfelelő terméket térítésmentesen postafordultával elküldjük.
    • Kimaradt egy termék a csomagból – Kivizsgáljuk az esetet, valós bejelentés esetén térítésmentesen elküldjük a terméket.
    • Sérült terméket kapott – A termékcsere menetének megfelelően járjon el. A nyomtatványon pontosan tüntesse fel a hibát és annak helyét. Az esetet kivizsgáljuk, ha a vásárlót nem terheli felelősség a hibáért, akkor térítésmentesen postázunk egy új, ugyanolyan terméket / azonos értékű, más termék(ek)et / visszautaljuk a megrendelés összegét.

  3. A vásárló a kézbesítéstől számított 30 napig elállhat a vásárlástól. Az elállás joga indoklás nélkül gyakorolható. Ilyen esetben a szolgáltató a termék visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát. A termék visszaküldéséből adódó esetleges költségeket a szolgáltató nem köteles megtéríteni. A vásárló a termékeket köteles személyesen, postai úton vagy futárszolgálattal visszajuttatni a Csomagküldő.hu, ID 904 81 768 – holokolo.hu, Teve utca 60, 1139 Budapest címre. A termékkel együtt köteles a vonatkozó kitöltött nyomtatványt (letölthető/a megrendeléssel együtt postázzuk) és a számla másolatát is visszaküldeni. Ebben az esetben a nyomtatvány részét képező elállási nyilatkozatot a vásárló köteles aláírni.

Az elállás joga akkor is megilleti a vásárlót, ha a csomagolást felbontotta. Kivételt képeznek azok a termékek, amelyek a csomagolás felbontása után már nem értékesíthetők újként. Ilyen termékek esetében, ha a vásárló felbontotta a csomagolást, értelemszerűen már nem élhet elállási jogával. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 17/1999. (II.5). Kormányrendelet tartalmazza.

9. Záró rendelkezések

  1. Az alábbi pontokban felsorolt dolgok, vagy azok okán bekövetkezett esetleges problémák miatt a szolgáltató nem vállal felelősséget:
    • az internetes hálózat működési hibája
    • bármely vételi eszköz meghibásodása a kommunikáció során
    • bármely szoftver nem megfelelő működése
    • bármilyen nem várt esemény, esetleg meghibásodás, mely hatással van a weboldal működésére, rendelés leadására
    • ha bármely módosítás akkor lép életbe, mikor a vásárló online tartózkodik a bringasmezek.hu-n
  2. A szolgáltató jogosult hírlevelet vagy egyéb reklámanyagot küldeni a vásárlónak, ha ő ehhez a megfelelő adatai megadásával előzetesen hozzájárult.
  3. A szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által regisztrációkor/vásárláskor megadott adatok helytállóak és valósak.
  4. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy ne szolgálja ki azon vásárlóit, akik rendszeresen nem tartják be az ÁSZF-ben foglaltakat, vagy más módon kárt okoztak a szolgáltatónak.

1.3.2019