Visszaküldés / Reklamáció

Hogy járjak el visszaküldés esetén?

Minden vevőnek joga van az áru átvételétől számított 14 napon belül a szerződéstől való elállásra.

  1. Jelentkezzen be az Online rendelés módosításába az e-mail-címével és a rendelési számával. Ekkor megjelennek a vásárlási tételek és a termék visszaküldésének lehetősége. Írja le az termék visszaküldésének okát az Ön banki adataival (IBAN) együtt, amelyre az Ön által visszaküldött termékek kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül vissza fogjuk utalni Önnek azok értékét.
  2. Az online kérelem elküldése után e-mailben visszaigazolást kap a kérelméről. Kérjük, hogy nyomtassa ki a visszaigazolást, és fizikailag tegye azt a csomagba az elküldött termékekkel együtt.
  3. Az termékek visszaküldése esetén, kérjük, postai úton vagy futárral küldje el nekünk az árut az alábbi címre:
    FROGMAN s.r.o.
    Girone s.r.o. /  331
    Környei út 44
    2800 Tatabánya
    Hungary
    Tartsa meg a feladási igazolást (pl. postai feladószelvényt).
  4. Az termékeket használatlanul, eredeti állapotukban, minden címkével és az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni.
  5. Ellenkező esetben a visszatérítésből levonhatjuk a kártérítés összegét. Az Ön által visszaküldött áru kézhezvétele után felülvizsgáljuk azokat, és e-mailben értesítjük a küldött termékek visszaküldésének további lépéseiről.

Az áru 14 napon belül történő visszaküldése esetén, ha a megrendelés értéke a rendelés egy részének visszaküldése után kevesebb, mint 33 000 Ft (ami a minimális rendelési érték, amely felett a webáruház garantálja az ingyenes szállítást), akkor a kiválasztott szállító cég szállítási költségét utólag kiszámlázzuk az ügyfélnek.  

Hogy járjak el reklamáció esetén?

Az árukra a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően 24 hónapos garanciát biztosítunk. Ennek során az ügyfél reklamációt nyújthat be a vásárolt áruk minőségét és működőképességét illetően.

  1. Jelentkezzen be az Online rendelés módosításába  az e-mail-címével és a rendelési számával. Megjelennek a vásárolt termékek és a reklamáció kiválasztásának lehetősége. Adja meg a termékkel kapcsolatos reklamáció okait.
  2. Az online reklamáció elküldése után a kérés megerősítésére üzenetet küldünk az Ön e-mail-címére. Kérjük, hogy nyomtassa ki a visszaigazolást, és ezt fizikailag tegye a csomagba az elküldött árukkal együtt.
  3. Küldje el nekünk az árut postán vagy futárral a
    FROGMAN s.r.o.
    Girone s.r.o. /  331
    Környei út 44
    2800 Tatabánya
    Hungary
    Tartsa meg a feladási igazolást (pl. postai feladószevényt).
  4. Az Ön által visszaküldött áruk kézhezvételét követően felülvizsgáljuk azokat, és e-mailben értesítjük Önt a reklamáció folyamatáról. A követelést, beleértve a hiba kijavítását is, indokolatlan késedelem nélkül kezeljük, legkésőbb a kézhezvétel időpontjától számított 30 napon belül.

A garanciális követelés által érintett termékkel kapcsolatos költségek, valamint az új termék kiszállításának költségei teljes mértékben az eladót terhelik, amennyiben a reklamáció jogosnak bizonyult.