• Vissza a 30 nap
  • Ingyenes szállítás a 23000 Ft

FAQ

NE FÉLJEN KÉRDEZNI

NE FÉLJEN KÉRDEZNI

Kedves ügyfeleink!

Ezen az oldalon válaszokat talál a leggyakrabban feltett kérdésekre. A navigációban kiválaszthat egy adott területet, amely érdekli Önt. Megtudhatja, hogyan vásárolhat a weboldalon, hogyan ismerheti ki magát a mérettáblázatokban, milyen előnyökkel jár a hűségprogram, milyenek a szállítási lehetőségek, hogyan lehet beváltani a kedvezményes kupont, vagy mi a teendő, ha egyedi kerékpáros ruházatot szeretne. Emellett az áru visszaküldésér / reklamációra is lehetősége van.

  • Az online vásárlás legegyszerűbb és leggyorsabb módja az e-shopunk. Ha segítségre van szüksége vagy technikai problémája akad, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolattartó központunkon keresztül, amely hétfőtől péntekig 9: 00-16: 00 között áll rendelkezésre.

  • Az online vásárlás legegyszerűbb és leggyorsabb módja az e-shopunk. Ha segítségre van szüksége vagy technikai problémája akad, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolattartó központunkon keresztül, amely hétfőtől péntekig 9: 00-16: 00 között áll rendelkezésre.

  • Egyedülálló és érdekes kerékpáros ruházat, mely iránt Ön érdeklődik. Mi megpróbáljuk a gyártóinkkal az Ön elvárásainak megfelelő terméket beszerezni és kezbesíteni. Csak küldjön egy e-mailt az info@holokolo.hu-nak a kéréssel, és ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot az ajánlatával kapcsolatban.

  • Az árut a megrendelést követő munkanapon kapja kézhez, legkésőbb két munkanapon belül.

  • Ha meg szeretné változtatni a megrendelésben szereplő tételeket, kapcsolat adatait, vagy törölni kívánja, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a lehető leghamarabb. Sajnos, miután az árut kiszállították, a rendelés megváltoztatása nem lehetséges.

  • Kérjük, küldje el nekünk az árut a kitöltött fedőlapon regisztrált levélben (nem utánvéttel) a következő címre:

    Packeta Hungary Kft
    ID 904 81 768 - holokolo.hu
    Ezred utca 2
    1044 Budapest
    Hungary

    Az árut visszaküldheti a Csomagküldő szolgálaton keresztül is (Packeta). A csomag átvevőponton való leadásakor adja meg a következő kódot az ott dolgozó személyzetnek: 904 81 768 (nem szükséges megadni a címet). A megadott kód alapján a Packeta ingyenesen visszaküldi részünkre a csomagot.


    A kísérő levélben adja meg azt a keresztnevet és vezetéknevet, amelyre a megrendelést leadta, a rendelés számát és a követelés okát.
    A reklamációt 30 napon belül kezeljük. Az árukra az alkalmazandó jog szerinti 24 hónapos garanciaidő vonatkozik.
  • Áruk visszaszolgáltatása / reklamációja esetén, kérjük, küldjön nekünk regisztrált levelet (nem utánvéttel) a következő címre:

    Packeta Hungary Kft
    ID 904 81 768 - holokolo.hu
    Ezred utca 2
    1044 Budapest
    Hungary

    Az árut visszaküldheti a Csomagküldő szolgálaton keresztül is (Packeta). A csomag átvevőponton való leadásakor adja meg a következő kódot az ott dolgozó személyzetnek: 904 81 768 (nem szükséges megadni a címet). A megadott kód alapján a Packeta ingyenesen visszaküldi részünkre a csomagot.

    Tartsa meg a feladási igazolást (pl. postai feladószelvényt).

     

  • A 23 000 Ft-nál magasabb értékű rendelés esetén ingyenes a szállítás. Választhat a futárszolgálat vagy csomagleadópont között. Ha a megrendelés 23 000 Ft alatti értékű, a postaköltséget hozzáadjuk a jelenlegi árlistánkhoz.

  • Ebben az esetben az árut a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti. Az áru alkalmas kell hogy legyen viszonteladásra, azaz: eredeti csomagolásukban, eredeti címkével ellátva, nem kopott és sértetlen állapotban. Kérjük, használja az online cserét.

  • Határozottan igen.
    Ön szabadidős kerékpáros és szívesen érezné magát a profinak? Ön profi és érdekli a kiváló minőség és a vezetési kényelem? Tekintse meg széles termékportfóliónkat, és válasszon a mezek, nadrágok és kiegészítők prémium vagy PRO minőségű illetve az ELITE RACE mezek / nadrágok / kiegészítők közül elsőosztályú anyagokból. Mi felöltöztetjük, Ön teljesítményt nyújt!