Csere / Visszaküldés / Reklamáció

Hogy járjak el csere vagy visszaküldés esetén?

Minden vevőnek joga van az áru átvételétől számított 14 napon belül a szerződéstől való elállásra, illetve az áru cseréjére.

  1. Jelentkezzen be az Online rendelés módosításába az e-mail-címével és a rendelési számával. Ekkor megjelennek a vásárlási tételek és a méretváltoztatás vagy az termék visszaküldésének lehetőségei. Írja le az áru cseréjének/visszaküldésének okát az Ön banki adataival (IBAN) együtt, amelyre az Ön által visszaküldött áruk kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül vissza fogjuk utalni Önnek azok értékét.
  2. Az online kérelem elküldése után e-mailben visszaigazolást kap a kérelméről. Kérjük, hogy nyomtassa ki a visszaigazolást, és fizikailag tegye azt a csomagba az elküldött árukkal együtt.
  3. Az áruk cseréje/visszaküldése esetén, kérjük, postai úton vagy futárral küldje el nekünk az árut az alábbi címre: Csomagküldő.hu, ID 904 81 768, www.holokolo.hu, Teve utca 60, 1139 Budapest. Tartsa meg a feladási igazolást (pl. postai feladószelvényt).
  4. Az árukat használatlanul, eredeti állapotukban, minden címkével és az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni.
  5. Ellenkező esetben a visszatérítésből visszatarthatjuk a kártérítés összegét. Az Ön által visszaküldött áru kézhezvétele után felülvizsgáljuk azokat, és e-mailben értesítjük a küldött termékek cseréjének vagy visszaküldésének további lépéseiről. Az áruk cseréje az aktuális készlet függvénye (max. 14 munkanap). Amennyiben az áru raktáron van, a kívánt méretet azonnal elküldjük. Amennyiben az áru a kívánt méretben nem elérhető, ügyfélközpontunk a lehető leghamarabb tájékoztatni fogja Önt. E-mailben értesítést kap az új áruk visszaküldéséről.
  6. A termék visszaküldésének költségét teljes mértékben az Ügyfél viseli. Amennyiben az áru visszaküldését az eladó hibája okozza, az áru visszaküldésének költségeit az eladó viseli.

Az áru 14 napon belül történő visszaküldése esetén, ha a megrendelés értéke a rendelés egy részének visszaküldése után kevesebb, mint 33 000 Ft (ami a minimális rendelési érték, amely felett a webáruház garantálja az ingyenes szállítást), akkor a kiválasztott szállító cég szállítási költségét utólag kiszámlázzuk az ügyfélnek.  

Hogy járjak el reklamáció esetén?

Az árukra a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően 24 hónapos garanciát biztosítunk. Ennek során az ügyfél reklamációt nyújthat be a vásárolt áruk minőségét és működőképességét illetően.

  1. Jelentkezzen be az Online rendelés módosításába  az e-mail-címével és a rendelési számával. Megjelennek a vásárolt termékek és a reklamáció kiválasztásának lehetősége. Adja meg a termékkel kapcsolatos reklamáció okait.
  2. Az online reklamáció elküldése után a kérés megerősítésére üzenetet küldünk az Ön e-mail-címére. Kérjük, hogy nyomtassa ki a visszaigazolást, és ezt fizikailag tegye a csomagba az elküldött árukkal együtt.
  3. Küldje el nekünk az árut postán vagy futárral a Csomagküldő.hu, ID 904 81 768, www.holokolo.hu, Teve utca 60, 1139 Budapest. Tartsa meg a feladási igazolást (pl. postai feladószevényt).
  4. Az Ön által visszaküldött áruk kézhezvételét követően felülvizsgáljuk azokat, és e-mailben értesítjük Önt a reklamáció folyamatáról. A követelést, beleértve a hiba kijavítását is, indokolatlan késedelem nélkül kezeljük, legkésőbb a kézhezvétel időpontjától számított 30 napon belül.

A garanciális követelés által érintett termékkel kapcsolatos költségek, valamint az új termék kiszállításának költségei teljes mértékben az eladót terhelik, amennyiben a reklamáció jogosnak bizonyult.