Az első aerodinamikus mez projekt a SPLIT SECOND nevet kapta.
Amikor a CASTELLI 2006-ban megtervezte az első aerodinamikus mezt az országúti versenyzéshez, mindenki őrültnek tartotta őket. Abban az időben az aerodinamika a TT versenyekre volt fenntartva. A teljesítményruházat a nedvességszabályozás szinonimája volt. És a Tour de France-t egy olyan buggyos mezben lehetett megnyerni, amely alig volt több egy poliészter pólónál. Még az aerodinamikai tanácsadóik is korlátozott előnyökre számítottak, ezért a mezt Split Secondnek nevezték el, bár, akárcsak ma, úgy gondolták, hogy még a kis előnyöket is érdemes elérni. Végül a nyereség igen jelentős volt, és teljesen forradalmasította a profi peloton kinézetét. A CASTELLI most az aerodinamikus mez hatodik nagy átdolgozásánál tart. Minden egyes generáció egyre aerodinamikusabb és jobban illeszkedő lett. Az Aero Race 6.0 nagymértékben profitál a CFD-elemzésből, amely a motoros testhelyzetben a hullámáramlásról készült, a szövet és a varratok elhelyezéséhez. Az Ineos csapat versenyzőitől kapott visszajelzések is hasznosak, mivel a CASTELLI arra törekedett, hogy a mez kényelmes legyen a hosszú órákon át tartó edzések és versenyek során, minden lehetséges időjárási körülmények között. A 6.0 verzió az eddigi legteroidabb és legkényelmesebb Aero Race Jersey.
Az eddigi legfrissebb Race Jersey. De a CASTELLI már dolgozik a 6.1-es verzión... A 6.0 verzió az eddigi legaerodinamikusabb és legkényelmesebb versenymez.